Wednesday, November 3, 2010

18 hari lg..tp bende yg xsedap berlaku..

aiyak..sudah makin hampir...tibe2 rase mau berpeluh..skang ni asyik counting day..tp still bzy at opis..xde wat pe pn lagik..hmm..weekend ni aku akan settle ape yg mampu..chaiyok!! lgpon en. tunang ade..boley la wat keje came2..cuke!!

hmm..tp bl mengenangkn tarikh da maken dekat ni..wat wa rase cuak..lg2 bile dpt berita yg xmenyenangkn...
mak ngadu asyik skt kaki..kaki die rase panas mcm kne bakar..ingatkn kne gout ke hape ke..pegi la spital brubat..smpai 3 doktor mak jumpe..sume xdpt detect skt ape..last2 doktor kate try la ubat kampung..compius >=<

so, nak jdkn cete, try la tanye membe abah, die pgg kaki mak, pas2 die kate ade terlanggar uma makhluk halus...caye x???tp aku caye sbb aku da penah kne..skt wwwoooo..berdenyut2..smpai jalan pn boley..
org 2 soh bw sireh n gambir..nak dijadikn cete...kebetulan ari 2 cr gambir x jumpe2..hmm..ponek den..sobab den yg drive nak mencari bende alah 2..

pusing punye pusing kat area kmpg mlayu 2, abah tetibe kate nak singgah umah ustaz kwn pak itam..ustaz 2 wat rwtn intensif islam...kami pon pegi la..masok uma ustaz 2..die soh mak tulis name sume..bace2 skit..die bgtau kate ade org hantar bende x elok kat mak aku..(sihir)..ade bende yg die xpuas hati..pasal kenduri ke aku tanye??? ustaz 2 senyum je..

time kat c2, mak kate kaki die panas gile..ustaz 2 kate, bese la, bende 2 marah..die soh bw 9 biji limau nipis, 9 btg carrot merah n air mineral....mlm nye die soh mak mandi ngan air limau nipis, then wat solat taubat n hajat, niat supaya dijauhkn dr sihir n bende2 x elok, carrot 2 die soh parur n minum slame 3 hr tok cuci darah...

yg aku x puas hati sgt2, nape zaman moden gni stil lg ade org yg berpikiran kolot???bodoh nak mampos la...nape nak dengki2, org xde kaco ko, ko jgn la kaco org lain..xboley ngk org lain snang skit...
smoge ko dpt balasan kat akhirat ti, tp Allah bley bg blsan kat ko bile2 je..biar brasap kubur org yg wat mak aku 2!!!!

aku hanye dpt berdoa moga majlis aku berjalan lancar..tp still rase risau di hati ni..moga dijauhkn la dr perkara buruk...

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)