Wednesday, June 15, 2011

rezeki baby..

hmm..lame rase nye x update blog..sejak mengandung ni, kemalasan amat ketara skali..
alhamdulillah, kandunganku da masuk minggu ke-13, bermakna 3 bulan 7 hr..
da msk 3 bln ni bdn da ok da x mcm br2 ngandung lu, sentiase letih yg teramat, skang ni da blh kawal da..

b4 ni ade gak mabuk2, tp xde la truk, sbb aku mabuk x berterusan, die cume dtg skejap2 je..dlm 2 hr, then die ilang, cume selera mkn mcm pelik skit, kadang2 asyik trase nak mkn aje, kekadang mcm x lalu plak...biase la, inila ragam org mengandng,,kne sabo..lg2 la bl husband xde disisi..kne jage diri sendri..

da msk 7 bln kami kawen, stil dok berjauhan, aku kat jb, husband kat shah alam..dpt anak kat seremban..haha..upps..kantoi suda..

sejak ngandung ni, ade je rezeki yg x diduga, org kate rezeki anak..minggu lepas baru je dpt brite gembira, husband aku dpt naik pangkat ke W41..syukur sgt2..skang ni ngah berdebar tunggu posting kat mane..hopefully dpt kat jb..mmg aku berharap sgt..b4 ni husband aku cume minta tkr je, pas2 die dpt panggilan interview utk naik pangkat, then rezeki menyebelahinya..die berjaya..=)

dlm minggu ni maybe dpt tau posting mane..kalu da tau ti, i will update..





Misz FyZA~

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)