Tuesday, December 18, 2012

Happy 1st Birthday Nayli

Hari ni genap setahun aku menjadi seorang ibu..Terlalu cepat waktu berlalu..
masih lg teringat detik2 kelahiran cahaya mata kesayanganku..pada waktu ini [thn lpas], aku sedang bertarung kesakitan slame 5 jam..naseb baik suamiku sentiase berada disisi sepanjang penantian 2..
Tepat jam 4.58pm,keluarlah cahaya mata yg kami nanti2 kn..
"Nur Nayli Liyana" [cahaya pencapaianku kelembutan] itulah nama yg diberi kpd si comelku..
kini sudah setahun umurnya, aku terase seperti baru semalam melahirkannye, tp nayli ttp baby ibu..
setiap hari, perasaan kasih & sayang semakin menggunung apb melihat wajah polosnya..anak yg masih tidak mengerti apa2 tentang kehidupan,aku & suami la yg harus mendidik & mencoraknye..Semoga kami berjaye utk mendidik nayli menjadi manusia yg berguna dan berjaya dunia akhirat..
bila da jd ibu ni,anak adalh keutamaan ..sentiase mencube utk memberi yg terbaik kpd nayli..smoge Allah merahmati..Amin..
Sudah setahun, bermakna setahun jugalah nayli sudah menikmati titisan emas susuku..masih berbaki lagi setahun..semoga aku berjaya menyusukan nayli sehingga 2 thn..=)
HAPPY 1ST BIRTHDAY NAYLI!!!
~Ibu love nayli so much~

3 comments:

  1. happy besday nayli.. da setahun da....

    ReplyDelete
  2. Hepi belated besday nyli...:-) semoge terus membesar sbg ank yg cerdik..:-)aminnnnn

    ReplyDelete

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)