Friday, July 18, 2014

Nak bercerita,tp x sempat!!

Assalamualaikum...

Lame da x mengadap blog wey..nk dekat raye ni bzy sgt2 la plak..habes da musim honeymoon aku..ritu xde keje berlagak smpai bosan..muaahaha..kate dpt naik gaji,haruslah keje bertambah..benci!!

Acaner persiapan raye korang??da settle??aku ni xtau nak kate da settle x..sofa baru pon xsampai lg..stress haku..smpai beli sofa baru tuh..hihi

Baju raya aku pn x smpai lg..bab baju raya ni mmg sadis..nanti sok la aku cete..haha..sadis sgt! Isnin ni br smpai,jgn pos laju wat hal sudah la..

Smlm aku g sogo n jln tar,tp yg aku beli cume tudung sehelai je..xde mood sbb penat ..layankn laki aku cari baju mlayu..pas2 belikn skit baju nayli kat sogo..xpaham aku laki aku 2..bln lpas da beli 7 pasang baju raya nayli,smlm die borong lg..geleng pale..naseb duit die..bile turn beli baju aku..die da pokai..pfffttt...haha



Ktrg g ber2 laki bini je..nek komuter..mmg malas bawa kete..tp penat wey..mcm nak pengsan aku..

Penat2 pn ttp kene selfie..muahaaha




Ni aku kat Golf Bangi Resort..tunggu waktu berbuke..smentara 2 sempat update ..ngan dak2 opis..eh aku skang ade penyakit la..asyik nak selfie je..haha




Kemaruk!!

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)