Tuesday, August 24, 2010

habes kurang pahaLa puase aku!!

ni nak cete pasal aku hangen 1 badan...ahad lpas, punye la skt hati ngan kucing aku a.k.a Beckham..
blh ek die msk bilik aku semate mate mau kencing...die kencing dlm almari baju aku plak 2...seb bek die kencing dlm bekas tempat aku wat bunga..aish, x tau la ape masalah die ngan aku..
time aku tunang lu pn same gak die kencing bekas bunga n kain dulang aku..hampes btol itu kucing..
pas2 bl marah wat muke kesian...padan muke , abah aku da kurung die..lpas ni ko x dpt la dok bebas..
dok je dlm kandang, org da bg bebas, kencing sepah2...yg peliknye, die mmg ddk main kat luar, tp bl die nak kencing, die mesti nak msk dlm..ngok ngek btol..aku plak jenis idung sensitive, xleh ade bau2 busuk..mmg leh prasan la..smpai adek aku ckp aku ni asyik mop umah je..ye la, aku trase mcm xsenang ddk je bl mcm bau2 yg kurang menyenangkn ni....

pas2 smalam pn aku hangen 1 bdn gak...da la jammed time blk dr opis..aku nak kejar mase sbb da kol 6.30, aku x solat asar lg..ngan smlm ujan lebat lg...da la penat tekan clutch..lenguh da kaki..
ngah kete aku gerak skit2, blh plak mamad moto nyelit dpn kete aku..ape lg...BAMMM! mmg hampeh!!
time 2 aku da mmg hangen 1 bdn da..mamad 2 blh ngk muke aku..aku nak je trn..nak maki hamun je...pas2 die trus blh..sukati je nyelit2 ..x ngk kiri kana plak 2..kalu aku tau die nak nyelit, aku tekan je minyak kuat2, biar terselit..padan muke...aku ngk moto die calar...2 bermakne kete aku pn same la kn...eiY...mcm nak kejar je moto 2, naseb bek jammed...kurang lg da pahala pose aku..hmmm..

dlm 6.55pm br aku smpai uma, angkat brg pas2 cepat2 g solat asar lu..lega..tp pesaan ttp bengal...ilang mood aku 1 hr ni...so solution nye?? lpas magrib aku bace al-Quran..br tenang...amin...

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)