Friday, August 20, 2010

INterView>>

smalam aku da pegi interview..ade 7 org je..n aku org yg ke-5...punye la aku paling awal dtg..interview start kol 2.00 pm, aku da smpai kol 1.45pm..ddk la sorang2 tunggu tini sampai..
i think evrting going ok..ade 5 org panel..

1) Timbalan pengarah (pengurusan)-Tn. Hj. Samsudin
2) Pengurus Perancang Bandar & Pembangunan Projek - En Daud Bin Abd Rahman
3) Bahagian Pengambilan - Encik Rosli
4) Wakil Kementerian Luar Bandar & Wilayah - x tau name
5) Wakil Kejora - x tau name

mase aku msk blk interview, sume panel dok tercengang ngk muke aku..aku pon jd pelik..awat dorang ni..haha..pas2 panel 2 bace name aku.."Wan Hafiza Wan Jalil? eh nape name awk wan? sy ingat name awk sharifah..muke awak ade iras arab la..mak awak sharifah eh?" haha..aku kate x la, mak aku pn org bese..
ptt la tercengang ngk muke aku..huhu..

pas2 die sebut name ayah aku, en.daud mcm ingatkn sesuatu..wan? ade sedare kat cni ke? aku kate la ade..makcik sy Wan Aidah..lpas sebut je name mak andak..sume dok terperanjat..Tn. hj Samsudin kate "sy ni bos die, makcik awk PA sy..nape die x bgtau anak sedare die nak g interview?" aku senyum je la..pas2 En. daud plak smbg,"sy ni jiran die, sy pon x tau"..huhu...mmg mak andak x bgtau..die soh g interview lu..

pas2 aku kne cete pasal diri slame 2 minit, mcm2 la aku ckp..then die soh terang pasal QS n evrthing..ok je..
panel kate gaji aku da besar, name aku nak msk gomen..aku pon ckp la reason2..
Last skali die tanye knape die kne pilih aku berbanding 6 org lg yg dtg interview..aku balun je la..then, en. rosli yg bahagian pengambilan kate die kate aku bgs..aku x ckp pon die blh teka...=)..ade org puji la..malu saye..hee

Aku cume blh berdoa n tawakal je sbb sume yg dtg ade kelebihan masing2..kalu 2 mmg rezeki aku..insyaallah dpt, kalu x, bkn rezeki la namenye kn?? tp kn tini kate ade sorang dak name Atiqah yg msk interview b4 aku, die anak KEJORA gak..ayah die keje bahagian perancang bandar..hmm, sudah ade pesaing...xpe la..yg penting tawakal n aku da buat yg terbaik =)..

dlm 4.30 aku abes interview then aku trus g klinik kesihatan tok wat HIV test..yeay!!!!negative!!!da boleh kawen...haha

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)