Sunday, November 7, 2010

15 days to go~

hye..em..rase kejap je cuti..since deepavali smpai ari ni..im very busy!!sejak khamis lpas, xckp tido..kol 2-3am br dpt lelap..settle kn brg2 tok kenduri..

4/11, khamis~waiting 4 en.tunang, dtg dr shah alam..smpai cni around kol 9.30 pm..then g mkn sate jap..smpai uma kol 12.00 am! pas2 kluarkn brg2 hantarn yg en.tunang wat..penuh kete..sumbat mcm2..bonet n tmpt ddk blakang full,..dok borak2..tido lewat da...

5/11, jumaat ~ ari ni ade appointment ngan mak andam, fitting baju pengantin..kol 4pm, b4 2 aku dok tmpal reben kat bakul yg nak bg kat tetamu VIP..huh, banyak..kol 3.30 pm br gerak g kota tinggi.. time fitting bj ni aku trase baju yg aku pakai sgt seksi n ketat..mak n en.tunang pon ckp bende yg same..aku suspect mesti berat aku da naik..aku pakai 2 persalinan..time sanding pakai baju ikut tema, pink hitam..then time potong kek aku tkr pakai gown warne cream..bj sanding 2 boley cover lg la, wlau pn kelihatan ketat, tp still bley bernafas scare normal, but yg gown 2 mmg fail...aku kne tahan nafas!!! kalu time kenduri mcm 2, mmg pengsan!! aku soh mak andam 2 besarkn skit..cek x sanggup pakai!!!

lpas fitting, g cari hp en. tunang kat plaza kota, hah, time 2 t'nmpak la mesin penimbang..ape lg, ngan x sbr nye aku pn mskkn duit 2posen, owh tidak!!!!penimbang ni bengong!!!angka menunjukkn angkat 54.4kg..=(
ptt la baju td ketat, time ukur dulu berat aku cume 50.5kg jer...byk nye naek!!! trus aku rase takut n xde mood..takot nak mkn da...xphm knape ble naek ..en.tunang pn komen kate aku makin berisi..sedey la =( sob..sob

blk umah singgah uma wan..kol 9lbh br smpai uma..then smbg wat kje lg..smpai la kol 4 pg..2 pn aku da kecian kat en.tunang, smpai tersengguk wat keje dlm ngantok..sorry cayang..
tp naseb bek die dtg n wat keje came2, ilang skit la rase penat..org dulu2 kate kalu nak kawen, kt jgn jumpe bakal suami 40 hr dr tarikh kawen, tp aku plak, lg 2 minggu mau kawen, bley plak en. tunang tido uma aku n wat preparation came2..=) practice 2 be..heheh

6/11, sabtu ~ 1 hari pulun tnage wat keje..pg sampai ptg..huh..ponek den...

7/11, ahad ~ ari ni da kne blk jb, en. tunang suda mau blk shah alam..g singgah uma makcik en. tunang, then kami pegi jusco..mau cr kasut tok nikah..yey!!!dpt spasang..colour silver..caye cuke cgt..heee ..
tq cyg coz byrkn =) lpas ni slalu2 la wat g2, i cuke..pusing2 cr brg then blk uma sewe..lpas 2 minggu ni br dpt jumpe en. tunang lg..tp bkn sbagai tunang lg...hee..sbagai seorang ISTERI..moga aku blh menjalankn tggjwb sbg seorang isteri sebaik nye...

okey la, sudah mau tido..seharian penat berjalan td, abes kaki lenguh2..tp en. tunang otw blk shah alam ni..ti die smpai, mesti aku sudah lena di buai mimpi...=) burbye...

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)