Sunday, November 28, 2010

story bout my wedding=21/11/2010 (",) >>>>NIKAH

last sunday...aku sah menjadi seorang isteri kpd suami kesayanganku..hanya dengan sekali lafaz je tau..=)
dlm neves2 laki aku 2..skali je tau..bangge aku..huhu *padahal ade je org len yg skali lafaz je, tp aku dulik ape, aku nak bangge gak ngan laki aku..hoho..

kami dinikah kn pd 21/11 kol 9.00 pg..haa, time nikah ni pon tragis btol aku rase..aku nikah kat surau perumahan kastam bandar penawar, sbb kat johor, masjid kerajaan da xleh gune tok nikah dah, sultan x bg, so alternatif lain, cr surau la,,my hubby plak x mau nikah kat umah, takot ber+ NEVES..HUHU

pg 2, mak andam dtg solek dlm kol 7.45 pg, actually, aku siap agak lambt..then jd kelam kabut bile mau g ke surau kastam 2..perjalanan nak ke sane dlm 10-15 minit..time kelam kabut 2, sume org pegi tinggalkn aku ngan mak kat umah..aku kuar2 blk, jd kompius, mane sume org???? DA PEGI!!! sbenanye sape yg nak nikah ni?? haha, pengantin yg kne tinggal..adoyai...lawak btol aku rase...aku kuar umah, ngk 1 kete pon da xde, nak dijadikan cete, mak andam la yg anto aku g surau 2..mak da bebel geram sbb ayah aku pon bley lupe, tinggalkn ktrg..ni sbenanye sape yg neves, pengantin ke bapak pengantin..haha

sampai2 kat surau, sume org da msk, pak imam pon da smpai, pengantin laki pon da ddk da..aku plak yg rase cuak + segan sbb lmbt, sume mate ngk je..hati ni tuhan je tau..duk dak duk dak..tp bile ngk muke bakal suami yg agak cuak, aku pon jd + cuak..pas2 aku ddk, then kne sign2 borang la..

sblm akad nikah, pak imam bace khutbah nikah, bakal suami ku sudah mula touching..hee..xyah la cete, biar aku je tau..=)..*kalu abg bace page ni, mesti abg tersengih kn..kn..hee

dgn skali lafaz, aku sah menjadi isteri kepada Mohamad Khairul Ikhwan Bin Ab. Rahman..=)
lega rase....lpas ni aku da kne taat kpd suami da..byk la perubahan akan berlaku pd hidup aku lpas ni,.
smoga kami tabah tok menghadapi ranjau duri dlm perkahwinan kami ni..AMIN...


berdebar x muke..heee


Mr. & Mrs Ikhwan

wif famly my hubby

Wif ahli keluarga yg dtg...



waiting more picture from photographer..(",)

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)