Sunday, December 19, 2010

Dis feeling killing mE!

owh..nape tibe2 naluri sy brubah???? knape bile ngk baby, hati sy jd len mcm..
nape sy tibe2 mau dukung, main2 ngan baby...nape hati sy tibe2 jd sayu n terdetik, kalu la dpt baby kn best..
uhh, knape ngan sy ini..adakah ini tanda nya sy suda bersedie utk menjadi seorang ibu???? n knape sy rase jeles bl ngk org len pregnant??? knape ngan prasaan sy ini..

bkn ke dulu sy seorang yg x suke akan bdk2? salu kate leceh jage bdk..wat bising, wat sepah..
btol la org kate, bile kt da kawen, kt mesti nak anak..setiap org mesti ade naluri keibuan ..

td, aku br blk da uma maklong...sementara tg dorang bersipa nak g wedding najib, sempat la men ngan baby jar..adam harris...


Adam Harris!
comey kan harris ni..die pandai tau..suke senyum bl kt agah2 die..suke sangat..kalu la dpt baby comey gni..mmg hbis aku kejekn..lebam2 baby aku ti..asyik kne cubit..hee
kalu ade baby ti blh la aku beli mcm2 brg mainan..brangan je kn aku ni???


anak sapo la ni..naseb la..yg penting i like dis type of mainan..huhu



ni blk baby girl..aku da brangan da nak wat gni..hehe
smoge aku dimurahkn rezeki tok dpt baby cpt..tp my hubby kate, tunggu la majlis klantan dulu, takot ti mase majlis, mabok2 plak..emm..xpe la.. kalu ade baby ti mesti uma da x sunyi kn, mesti mak, abah, mek suke dpt cucu..=)

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)