Thursday, December 1, 2011

Samsung Galaxy SII kini menjadi milik ku..

AKHIRNYE............

aku rase sgt gumbira ni..hee

kan b4 ni aku ade bgtau yg aku nak sgt beli hp ni..

smlm aku da beli da..white colour..


1st time aku beli hp dgn harge hampir mencecah 2ribu...

haha...gile la rase..

husband aku pon geleng kpale..beli hp mhl mcm ni..

padahal aku ngah menunggu kelahoran baby 1st kami..die kate byk duit nak gune..

tp bese la,,aku kn mmg manusia yg degil..hee

ni pon tok baby gak..ti bley amek gambo baby byk..

relevant ke alasan aku 2?? padahal husband aku da ade DSLR Canon da..mcm la x blh amek gambo baby..

tp x same , sbb DSLR 2 beso, nak bw g memane leceh..kalu gune hp snang, ke hulur ke hilir aku bleh angkut..

hee..=)  yg penting aku rase puas hati sngat...(,")






Misz FyZA~

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)