Tuesday, November 29, 2011

37 weeks..

wahh..aku sudah 37 minggu..

hati semakin berdebar debar..
bilakah masanya??

skang ni aku da kerap rase contraction...
trase mcm kepala baby menolak nolak kat bahagian bwh..

sampai aku rase cuak plak..2 ke tandanya nak besalin??
pas2 da mule rase sakit blakang..

bile aku tanye2 org, baby ngah cari jalan nak kuar 2..ngah berlatih..

bley eh mcm 2?? huhu

tapi kaki aku xplak bengkak..ramai org kate g2..nape x bengkak ek?

bukan ke kaki bengkak 2 tande nak bersalin, abes 2 aku x kn besalin ke??haha
smpai mcm 2 skali aku pk..huhu

aku salu ckp ngan baby, kalu nak kuar bg sign dulu tau..
ti ibu nak bgtau ayah..
pas2 kuar time da dgr suare ayah..
ibu xnak besalin sorang2..

agak2 anak aku paham x?? mudah2an paham la kan..

aku bkn ape, husband ade kat sremban..nak tunggu die smpai jb amek masa dlm 3 jam lebih..
sbb 2 kalu boleh, harap sgt b4 besalin 2 dpt tanda dulu like darah ke, so bley husband aku trus shoot blk jb..

so sempat la nak bersama2 tok menyambut kelahiran permata hati kami ni..:)





Misz FyZA~

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)