Tuesday, March 6, 2012

aku sangat teruja ..

tajuk n3 aku mmg xbley blah..haha..

actually skang ni aku rase gumbira sgt..nayli da nak msk 3 bln..n die sudah semakin bijak..

da pandai ajak main, pandai tego2..event kalu time nyusukan die pon aku mesti kne eye contact ngan die..

kalu x, nayli mesti akan marah..die xde la ngamuk2, tp die akan tego2 aku supaya ngk je muke die..so sweet..

comel btol anak ibu..ni ibu kat tmpt keje pon da x sabo nak blk bile teringatkn nayli...

skang ayah pon da jadi no 2 sbb ibu lg pentingkn nayli..jgn mrh ye en. husband..hee

nayli kat uma seronok la coz atok n neneknye rajen melayan..dorang pon da phm sgt prangai nayli..

bgn tido trus nak nyusu, lpas 2 die akan ajak borak2 n main, bile da boring die wat sign soh dukung n bawa die jalan, bile da penat die akan merengek, 2 tandenye die mau tido..

tp sume 2 x boley lmbt, try la wat lmbt, espeacially time die nk nyusu..mmg die akan ngamuk tahap gaban la..smpi muke merah padam..mnakutkn..mcm org kne sawan..

next week nayli da msk 3 bln,die maken kuat nyusu..sesi penyusuan pon menjadi semakin lama..yg xthn kalu kol 2-3 pg die bgn, aku da la mengantok, die menyusu lama smpi aku tersengguk sengguk, lpas menyusu die ajak plak aku main..haha..mcm nak pitam aku..da la sok pg nk bgn awal nak g keje..nayli2..tp xpe, ibu happy..yg penting nayli dpt membesar ngan sihat n jd bdk bijak..



ni gambo ni lpas aku bawa jalan2 makan angin petang..suke la die ade org bawa jalan..=)

ti next wekeend ibu bawa jln2 lg kay ...

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)