Friday, March 16, 2012

Nayli already 3 months..

smlm aku bawa nayli g check 3 months.. berat nayli x naik byk pon, 5.68kg..maybe sbb die da mule aktif.. x geti dok diam..kaki tgn asyik bergerak je..

kol 7 aku da siap2 nak g checkup..tp nayli still tido..nak kejut sendri rase xsmpai hati..so aku buka la lampu blk..die mmg alert kalu ngah tido tetibe terang.. die buka mate terkelip2 sbb terang agaknye..nmpk muke aku terus tersengih2..

 bgn pon..tanpa mandi aku tukarkn baju n pakaikn bedak bg wangi..bkn ape,,ujan, cian plak nak mandikn die...lgpon aku mmg rashing sbb lpas checkup nayli, aku ade meeting, da la perjalanan nak g opis aku amik mase sejam lbh..mmg sume bende kne wat dgn pantas..

 smpai kat klinik die steady lg, blh senyum2, main2,,bl da lame sgt menunggu mule la menjerit..ais..ni part yg paling aku x suke.. time nak timbang die kne bogel, time ni die diam je..aku tau nape die diam..die mmg suke bl bogel..sbb die ingat org nak mandi kn die..haha..nayli tertipu..nak aku ni kalu nak tau suke sgt mandi,kalu die nangis2, buke baju mandi kn kompem diam..huhu lpas timbang pakai baju blk, mule mragam smule..die da mule ngantok..bg nenen pon die xnk.. smpikn aku rase time die kne inject pon die x heran, sbb die ngtok..huhu.. blk umah, bg ubat dmm, msk buai, trus tido..

ngk, nayli da bley pakai topi 2..b4 ni kpale die kecik, so x muat..=)

 P/S: blk dr keje, mak aku bgtau yg nayli da meniarap..=) tp mak xbg die meniarap, sbb kpale mcm x brape kuat..

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)