Wednesday, October 21, 2015

Harap dpt admit hari ni

Ni da kol 9 pg..rehat2 atas katil kat ward sambil menanti doktor pakar round ward..hari ni schedule scan aku..berdebar2..if uri naik dpt blk uma..if not hav to stay n doctor trus bagi date for operate..

Sbenanye aku da x kesah pasal kne operate 2..tp yg aku aku kne stay cni lg 4 minggu smpi 37 weeks..operate bese akan dibuat mase 37 weeks..aku da xtahan dok dlm ward ni..huuu...ngan sejuk sgt..muke aku da mengelupas byk..kering,sakit n gatal..dok la aku sapu olive oil tiap kali rase tegang..

Doakan uri aku naik..aku nk blk umah..da 2 weeks da ddk dlm ward ni..rase mcm dlm penjara..😢

1 comment:

  1. awak..
    Ya Allah semoga dipermudahkan segalanya untuk awak.
    Didoakan agar semuanya kembali normal. dan dapat balik rumah sehingga hari bersalin.

    ReplyDelete

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)