Thursday, October 1, 2015

PARENTING TALK : LET'S TALK HOMESCHOOL

Assalamualaikum..

korang suke x g parenting talk?? aku suke..sbb byk ilmu yg kita leh dapat dgn join talk mcm ni..lg2 bab homeschooling..mmg menarik pada aku la..dapat plak jumpe geng2 otai yg wat homeschooling utk anak2 dorang..blh cilok skit ilmu dorang kn..;P

Talk ni by org yg x asing lg dlm dunia early chilhood..Dr Putri Afzan Maria..Talk ni bkn hanye utk homeschooler sepenuh masa  sahaja..tp juge utk working parent yg baru nak berjinak2 utk wat homechooling utk anak masing2..

Ade gak special invites for Q&A sessions..Datin Paduka Zaliza Alias from Genius Aulad Int. group and lg sorang 2 cer korang ngk btol2 sape..huhu..adeh, rase mcm x layak je...hee..



bile dpt msg from kak Nadia dr Early Learning Shop (els) utk share experience as working mum but still boleh wat homeschool at night..aku dok termangu mangu, nak stuju ke idak..sbb aku ni type yg gemuruh bile bercakap org pandang..huhu..at last, laki aku kata..g je la..just share experience je..bg idea kat working mum yg lain, x smestinye bekerja kt x leh ajar anak kt sendri kn..

sesape yg berminat nak join, leh la email kat address yg tertera kat poster 2 yek..talk ni di buat kat Perbadanaan Perpustakaan Awam Selangor, Perpustakaan Tun Raja Uda, Seksyen 13, Shah Alam..

Doa kn aku ye spy x gugup or takut bile ditanye..n doakan aku cepat baik batuk n selsema..skang aku ngah xde suare, sakit tekak..hope dpt recover cepat..kalu x ti aku gune bahasa isyarat jek..hee..:p

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)