Monday, February 18, 2019

Aku dan Starter Kit Young Living

Aku bercita2 untuk menggunakan Essential Oils dah lama.. Tapi mengenangkan harganya yg mahal, pendam je la dulu.. Try la guna oils kat h*n*de.. Letak kat bekas clay dan panas kn guna lilin, bila bekas tu panas, naik la bau wangi.. Tak de ilmu lagi masa tu, yg penting pikir nak wangi, tak fikir yg dihidu setiap hari tu bahaya😣masa tu aku fikir yg aku guna tu adalah Essential Oils juga!

Sehinggalah post2 dari Aqilah lalu kat newsfeed tentang Essential Oils Young Living, study la sikit2 tentang Essential Oils ni..baru la tau selama ni yg aku guna tu bukan EO!

Ingat lagi, 1st October 2017, pagi2 time smpai opis, nmpk posting Aqilah, ada buat promo Premium Starter Kit sempena bulan hari lahirnya , dah la masa tu dalam meeting😏, terus aku WhatsApp Aqilah nak beli Premium Starter Kit , kebetulan gaji baru masuk pagi tu 😆

Bila dah terima PSK, paling best sebab ada diffuser! Bermula la episod mak minyak yg sentiasa mengusung EO dan Diffuser apabila travel😉

Yg bestnya,dew drop diffuser tu byk berjasa selama setahun lebih kepada kami sekeluarga ,bukan takat utk bagi kami tenang, ia juga menggantikan ubat nyamuk apabila kami pulang ke kampung!

1st time aku gunakan diffuser utk tidur malam masa kat kampung, diffuse EO Lemongrass.. Sebab ramai kata nyamuk tak suke bau lemongrass, tapi yg pelik, lepas je diffuse, banyak nyamuk dok hurung dew drop diffuser tu😂 ko dah kenapa nyamuk?? Tak pernah jumpa diffuser mungkin😆

Amazingly, 1st time tido mlm kami di kampung tak di ganggu nyamuk walaupon kami tak pasang ubat nyamuk dan tak spray bilik dengan ridsect sebelum tidur.. Hanya bertemankan dew drop yg setia menghembuskan EO Lemongrass selama 4jam tanpa jemu

Bangun pagi, anakku nayli tegur,

"ibu, kenapa banyak nyamuk baring kat lantai ni?"

Aku pon nengok, YA Allah! nyamuk2 tu terdampar di lantai berdekatan dengan tempat dew drop diffuser 😂 semua dah innalillah

Innalillah~

Aku suspect, nyamuk2 tu overdose hidu EO Lemongrass la tuuu🤣

Dew Drop Diffuser yg byk jasa~


Sampai sekarang, bila balik kampung, kami tak risau lagi da dgn nyamuk yg mengganas, diffuse EO Purification atau Lemongrass, inshaAllah settle problem 😍


Kalau ada yang berminat nak dapatkan Premium Starter Kit..boleh lah contact aku ye..
Aku consult korang mcm mana nak maximise kan penggunaan EO ni..Once beli Premium Starter Kit, terus dapat jadi ahli, next purchase da murahhhh..murah tu belakang kira, yg penting benefit EO tu


Whatsapp me, Fyza : 019-7710032

http://yleobyfyza.wasap.my/

Sharing with Love
misz fyza

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)