Tuesday, October 4, 2011

pregnancy...

lame rasenye x update blog ni..sejak2 pregnant ni..bzy memanjang..
b4 ni blk keje awal je, skang asyik jd tukang ttp pintu opis je..x kol 8, kol 9 mlm...letih tuhan je la tau..

skang ni baby da 29 weeks..thats mean 7 month+..mcm x caye..cepat btol mase berlalu..pejam celik, my belly da bertambah memboyot..hee..tp best tau..tibe2 je rase baby kick..prasaan x dpt digambarkan..
b4 ni ngk video baby kick, rase mcm eee..menakutkan..bile da mengalami sendri..sgt syok...
lagi2 bile kt ckp2 ngan die, die mcm paham, the pusing2 dlm perut..=)

skang ni aku n husband da mule shopping2 tok si kecik ni..aku skang sgt la suke bershopping, bl time shoping 2, penat pon x rase..hee..excited tau..mcm nak borong je sume brg2 baby..
brg2 baby da hampir complete..last week ade baby fair kat jucco + privilege card..huh..mmg la aku shoping  bagai nak rak..tau x, aku kuar dr jusco 2 kol 11 mlm..mmg time jusco nak tutup..huhu..

aku rase rambang mate ngk brg2 baby, espeacially baju..yg lg bestnye..kami da tau jantina baby..da 2 kali g confirm kn..n result nye tetap same..mase scan doctor siap tunjuk jantinan baby kami..insyallah..baby girl..

bile baby girl, phm2 je la, baju masyaallah, comel2..kalu la baby da kuar..mau sume design aku nak beli..hee

bile blk uma kn, asyik ngk barang2 baby je..x sabo nak gune..moga Allah memberi kesihatan yg baik padaku n baby dlm perut ibu nye ni..

next week, nak rendam baju2 n barang baby yg len like towel, blanket..ye la, xkan nak bg baby trus pakai kn..pas2 nak pack beg baby letak dlm kete..in case kalu terbesalin awal..kite mane leh jangka, sume kuase tuhan..so, perlu bersedia..bilik aku pon da penuh ngan brg2..ngan hadiah kawen dulu pon x dibuka lg, ni da tambah ngan brg baby lak..husband aku kate xpe..2 sume rezeki....=) alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)