Friday, October 21, 2011

Sale at Metrojaya...

okey, post kali ni pasal shopping..aku pon x tau, sejak pregnant ni..aku mmg suke btol g shopping..
walaupun hanye window shopping..hati rase puas sgt..

walaupon sbenanye badan aku da xlarat, ye la bile da membuyung mcm ni kn..hee

smlm, aku ade meeting kat IPK johor, IPK johor 2 terletak bersebelahan ngan Plaza Pelangi,...
dlm 2 la ade Metrojaya okeh...

sbenanye da lame otak berkire kire mau pegi..cume siape la yg nak anta..sbb aku g keje pegi blk abah yg anta..segan la nak ajak abah pegi..sbb kalu pegi, mesti aku akan lame kat bahagian baby..besela kn, lumrah org mengandung..=)

nak di jadikan cete, smlm after meeting dlm kol 3,,aku pon ape lg, ajak la assistant aku su g..die pon on je..
tujuan utama aku nak belikan mak aku handbag..cian ngk handbag mak aku yg da lunyai..

da byk kali die nak beli, tp aku x bkenan.."padahal beg mak, ape pasal aku plak yg x bkenan ek?" haa..sukati la, aku xnak mak aku nmpak slekeh pakai handbag yg aku x bkenan..hee

aku plak ade bkenan 1 handbag ELLE ni..tp disebabkn kesuntukan mase, xsempat la mau membeli..punye la rushing gile,,yg aku sempat beli handbag mak aku n Avent breast milk shell..pas2 sempat jeling2 je brg2 yg sale..huhu..sbb kne msk opis, opis da kol...takot kantoi plak..hee

da kat opis, wat keje punye la kelam kabut, sbb bos nak..PADAN MUKE AKU..sape soh msk lmbt lg???

tp dlm keasyikan wat keje 2, dgr plak dak2 opis mau pegi mkn kat coffee bean plaza pelangi..

aku pon ape lg,.,trus jerit nak ikot!!! hee...dlm otak, boley pegi metrojaya lg..nak usha handbag td!!!

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)