Monday, July 16, 2012

Nayli hav fun at Equaria KLCC

last saturday, husband aku bawa kami berdua pergi Aquaria KLCC..yey!! padahal aku yg beria ajak..hee
mase 2 aku ade 2 choices, nak pegi zoo negara or aquaria..stelah ditimbang tolak tambah..husband aku decide nk pegi aquaria..SBBnye??? nayli x bley panas..ni bdk aircond ni..kalu pegi tmpt yg panas skit, mule la mragam..aish..kalu g umah org pn same..nek segan aku sbb die asyik merengek..bile tuan rumah tanye nayli knape, xkn aku nak ckp uma die panaskn..;(..huhu

kami pergi ber4..ngan adik aku apit..time ni die cuti sem..kitorang smpi aquaria dlm kol 5ptg..ye la, ngan jammed..pas2 terpusing2 cr tempat lg..nyaris husband aku nk blk je..naseb bek jumpe gak..kl ni bl mase je x jammed kn??tensen tau..

nayli 18hb ni da msk 7 bln..die skang pon da bley response kalu ngk binatang..mcm kucing ke..sebok die mau kejar..2 yg aku dpt idea nk bw die g ngk zoo or ngk ikan..lgpon bagus tok perkembangan otak die..salu ngk binatang dlm tv je kn..ni dpt ngk real punyer..

mmg x rugi aku bw nayli..sbb mmg die eksaited..teruje btol die ngk ikan2 kat dlm 2..huhu

berkerut-kerut muke nayli ngk kure2..

ngk..die nak diri sendri tau..brangan je..


muke keletihan..asyik suruh posing je..haha..poor nayli

ibu!!fish..fish..huhu



my happy famly..;)

EYES!!!


ni patung lion husband aku belikn tok nayli kat  aquaria..cer ngk..die geram..apa lg..msk mulut la!!huhu

lpas da kepenatan, dlm kol 7mlm ktrg kuar..then smbg jln g klcc plak..pergh..sale x hengat..tp...
si nayli ni da meragam..die da kepenatan..ktrg smpat g mkn kfc je time die tetido..

okey, lpas ni nak try bw nayli g zoo negara plak..lpas raya..hopefully die da pandai jalan time 2..bley men kejar2..huhu



No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)