Saturday, August 4, 2012

nayli demam nak tumbuh gigi lg..

hmm..mood kalut + letih..aduhai..
smlm bdn punye la rase letih..rase mcm nak tido je..mls btol nak bngun..heh..kurang pahala pose aku ko..huhu

smlm aku prasan yg kepala nayli da panas..badan mcm dedar2..check suhu x demam lg..n mcm mragam skit la,,sbb x sedap bdn..naseb bek mak abah aku ade kat uma..dtg rindu cucu..nak harapkn aku blk johor tunggu raye la kn..anak durhake btol aku ni..hoho..dorang la yg tolong jage nayli dikala aku yg tetibe rase keletihan yg teramat..

okey, start mlm td bdn nayli da kejap panas, kejap kebah..mak aku da bising2 soh bg mkn ubat..bw g klinik la..aku wat bodo je..sbb aku kalu blh nk kurangkn penggunaan ubat kat nayli..so aku juz pakaikn cool fever je..tp..mmg tgn x geti diam nayli ni..ditarik2 nye bende alah 2..hmm..

asalnye aku juz nak lapkn nayli ngan air asam jawa, sbb org kate bley trnkn suhu bdn kn..kononnye nak wat hari ni le..tp mase subuh aku rase bdn nayli da mule panas, check suhu, sah!! demam bdk ni..
tp bese la, aku mmg sentiase relax,haha..aku smbg tido lu..ngantok la..kol 9pg aku bw nayli trn, bg kat mak aku jap..die da bebel2..soh bw g klinik, aku kate nk lap ngan air asam jawa je..peh..bebel2222 lg mak aku..sakit tlinge ko..

kejut laki aku, bang jom bw nayli g klinik..

eleh, kat klinik doktor kate ni demam nk tumbuh gigi je..xde ape..die bg la ubat demam,,ok la 2, nak puaskn hati mak aku..takot beno cucunye demam..

actually aku mmg da tau nayli nak tumbuh gigi lg,,die da ade 2 btg gigi, ni ntah brape lg mau tumbuh..dulu tumbuh xde plak demam bagai..kali ni bley plak demam..

air liur jgn cete, asyik mleleh je..skit2 nak menggigit..gigit mainan n tgn aku la..2 aku x kesah..yg paling aku kesah!!!die gigit nenen aku time menyusu..aduh mak ai!! sakit bangat..mmg aku menjerit terperanjat..sakit woo..bile die ngk aku menjerit, die pn mnangis..huhu tau takot..baru 2 btg gigi da sakit g2, kalu byk lg gigi??? mau tercabut ..hoho

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)