Wednesday, August 15, 2012

Nayli is perempuan larrr

mlm td lpas berbuka,tibe2 laki aku tanye..

"syg ade nk g mane2 x mlm ni?"..

aku jwb xde kemane pn..xde ape nk cr kat luar.."

"jom kt g kedai jual brg mainan bby kat bandar sremban,cr brg nayli,pas2 kt g tesco srembn 2"..

wahh..aku ape lg..nak2..jom2..trus siap2..tp malangnye kedai brg bby 2 tutup..hmm..xde rezeki..dikala laki ku baik hati,kedai tutup plak ..xpe..kat tesco pn byk brg bby..

kat tesco,aku masuk la kedai jual baju baby sambil dukung nayli..kedai 1st yg aku msk..mamat jurujual 2 tego..

"kak,ngk la baju kemeja ni..seswai tok anak akak"

aku da pelik,sbb msk2 aku trus g kat bhgn dress..apehal mamat ni promote baju boy plak kat aku..

aku jwb,"anak sy ni gegurl,xkn nk pakai bj laki"..trus mamat 2 wat muke teperanjat..

"sy ingatkn lelaki..smangat bdn"..

aku senyum je la..xbeli pape pn..

aku msk kedai ke 2 plak..sperti biase aku trus pegi bhgn dress..[aku mmg suke pakaikn nayli dress,br nmpk gegurl kn..]

ngah belek2 dress,minah jurujual 2 tego aku..

"kak,2 baju pompuan kak"..

adoi..pe masalahnye..aku jwb,"da anak sy pompuan..xkn nk pakai bj lelaki plak.."

lg sorang wt muke terkejut n muke bersalah..

"sy ingat anak akak ni lelaki.."

nayli ni rupe lelaki ke??g mane2 mestila org ingat lelaki kalu die xpakai dress or pakai reben kat kpale..

lpas ni kne letak bunge sekuntum kat kpale br nmpk cam gegirl kot?huhu



ni gambo die mlm td..ngan pakai bj tido n topi senget die 2..muke ngantok kne bw jln time waktu tido..pakai topi kjap je..pas2 die tarik..patot la org kate mcm laki..huhu

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)