Thursday, March 14, 2013

rutin harian nayli

biarkn gambar berbicara..















alhamdulillah..itu je yg mampu diucapkn..stelah dijadikan rutin..nayli sendri akan cari buku tanpa disuruh..

bgn pg trus g tmpt main die,trus buka buku n flashcard..nanti akan dgr la die menyebut huruf phonic or huruf hijaiyah die..

"a a a..ba ba ba..i i i"

ye..nayli sudah knal huruf..tp x byk la..yg basic2 je..tp itupn da buat aku rase terharu..;('..

bl aku blk keje je..trus die tunjuk buku die..:)

smoge nayli berkekalan mcm ni..aku sbolehnye nk terapkn budaya membaca pd die..n harap die dpt mmbaca seawal mungkin..kalu blh dpt kalahknn rekod ibu die ni..aku da memboleh membaca pd umur 4 thn..n disebabkn itu,ade kwn ayah aku..seorang guru besar..aku dibenarkn masuk skolah darjah 1 ketika umur 4 thn..:)..kirenye mcm skolah tumpang la..sbb die teruje ngk aku yg br umur 4 thn mase 2 da blh bace surat khabar..yg lg best..aku salu dpt upah kalu bacekn surat khabo tau..;)




Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)