Tuesday, November 27, 2012

its my birthday!

alhamdulillah..aku masih lagi berpeluang bernafas di dunia ini..amin..

hari ni genap umur aku 27 tahun..sudah semakin meningkat umur..bangun pagi check hp, da berderet notification facebook..



thanks 4 those yg wish my birthday!!! i really appreiate it!!

Birthday celebration??

no more birthday celebration hari ni..sob sob..hee..laki aku xde umah, 3 hr die g meeting kat PD..tp petang smalam sempat la jumpe b4 die pegi..die ade belikn DURIAN CREPE!!!! dap2..lpas kempunan mau mkn durian crepe..xdpt cake, dpt durian crepe pon okey hape..

oleh kerane anniversary kami, besday aku n birthday nayli dekat2, so kami da sepakat nak celebrate skali harung je time besday nayli ti..save budget!!! haha..

nak minta hadiah ape ek kat laki aku..haha..laki aku xde tanye pn aku nk hadiah ape, aku plak yg x malu nak minta ek..dulik ape! huhu..lagipon bln depan kn org gomen gaji..hee..gaji kluar time besday nayli plak..sangat bagus punye timing!! laki aku kne bersedie utk dikopakkn poketnye..huhu


4 comments:

  1. Hai.. happy birthday to you... birthday kite sama dan umur kite pun sama... semoga panjang umur, berbahagia selalu dan menimang cahaya mata yan ramai... selamat berkenalan...

    ReplyDelete
  2. hepi besday fyza..:) semoge rahmat Allah sentiasa bersama...aminn...

    ReplyDelete

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)