Wednesday, November 14, 2012

Nayli dpt adik lagi

eeeh..nayli baru je nak masuk 11 bln..da dpt adik lg da???

hee...cube teka??????



??


??

 OK, jawapan korang sume salah..haha..

sbenanye nayli bknnye dpt adek yg dikandung oleh ibunye..hee..nayli dapat adik sesusuan je ..tetibe aku dpt anak susuan..heee

ceritenye mcm ni...anak susuan aku ialah anak kazen aku sendri..name die Qhalis Sumayya..sedap kn name die..sumayya ni maklong aku yg jage sbb kazen aku keje kat shah alam..uma maklong aku ni sbelah taman aku ni  je..dekat sgt la kalu nak pegi kn..

b4 aku pindah sermban bln 4 lu, mase bln 4 aku ade dtg cni tok g survey rumah..time 2 aku maseh bekerja n aktif la mengepam..so, sume susu yg aku pam time 2 aku tinggal je la kat deep freezer umah maklong aku..mls nak bw blk johor, lgpn bln 5 kn da nak pindah sremban ..

sampai la ni aku x amek2 susu aku 2..bkn aku xnak amek, b4 ni aku da terjah deep freezer uma maklong aku 2,tp xjd amek sbb ade byk stock ebm kazen aku..maybe aku punye ade kat bahagian bwh..so, mls la aku nak punggah2..biar je la lu, lgpn kazeen aku tau mane 1 stock ebm aku..

hari ahad lpas aku g la uma maklong aku, kazen aku tanye, "fyza, ko da amek ke stock susu ko? sbb stock susu akak yg kat uma maklong ni da abes..sume yg dlm deep freezer da licin sumayya minum"..hah??? aku pn jawab la blom amek lg..haha..da slamat diminum oleh sumayya..huhu..maklong aku xtau yg ade stock aku kat c2, so die gune je la sume..
stock aku ade dlm 8bag x 8oz..so around 64 oz..makne nye mmg da lebih 5x kenyang la kan..aotomatik trus jd anak susuan aku...hee..xkisah la..aku halalkn..yg penting da tau..so, nayli n sumayya adalah adik bradik susuan yer..=)..n juz kne make sure, kalu kak ijan dpt baby boy, xblh la nk bercintan ngan kakak nayli ye..sbb da jd adik bradik...heheh


ni gambo nayli & sumayya..mase ni nayli nak masuk 4 bln, sumayya plak 2bln lbh..cer ngk nayli, mak ai, bulat btol..baru prasan..huhu



ni dorang ngah men wrestling..=p..gambo mase hari raye yg terakhir ..

1 comment:

  1. moge bertambah lah rezki u..:) insyaallah..dah ade 2 anak sekarang......nayli memang bolat giler..!!! comel..heheh

    ReplyDelete

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)