Thursday, June 20, 2013

mimpi nayli..

Pg td b4 subuh aku terdengar anak dara kecik ku 2 meracau dlm tido..hihi..sumpah lawak..

Aku terjaga sbb die ckp " baby bus..baby bus..baby bus" 5x lak 2..sbenanye die haus nak minta nyusu,tp awat la baby bus yg die sebut??? Huhu..ngan mata tertutup lak 2..

Salunye die akan ckp "nak air susu" ..xpon die ulang2 sebut "susu"..sampaila aku bgn menyusukn die baru die diam..

Ni sume sbb mlm td b4 tido die main hp aku..die salu buka application baby bus ..main game teka2 buah..xsangke sampai bw dlm mimpi..tp nayli ni mmg salu berckp dlm tido tau..huhu..penah skali aku marah die waktu mlm..pas2 time ngah tido,pg2 buta die menangis..tp mata tertutup,agaknye die tringat yg aku mrh die kot..time aku marah,die wat xtau je,blh plak dlm mimpi baru bg response??? Aish..anak ..anak..huhu

Layan gambo nayli minum mango smoothy..rajen la plak aku wat..pas2 berebut minum ngan anak..nayli plak ckp sedap!..(,")





Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)