Thursday, June 27, 2013

Isu kening

smalam aku terbaca dlm fb wardina yg die ade melahirkan rasa xsenangnye bl ade org yg bertanya samada die mencukur kening atau tidak..biase la, bile da jd selebriti, dulu x bertudung, now bile sudah berhijrah, org mmg xkn berpuas hati, ade aje yg nak ditanye..kesian pon ade gak..

tp ade masalah ke kalu die cukur, dosakn die yg tanggung, dr dok sebok tanye org punye hal, bek jage diri sendri kn..haish...tp aku mmg respect la wardina ni..she is one of my inspiration..kalu la aku blh jd mcm die..alangkah bgsnye...hee..tp aku yakin la, wardina x cukur keningnye 2,original 2..u r truly beautiful kak..




sbenarnye bkn wardina je, aku ni ha, bkn plakon or selebriti pon org salu dok tanye..bajek aku artis kew..hua hua hua..ramai gak dok bertanye aku cukur kening ke idak..dulu mase skola pon salu pengawas tanye..kening aku ni mmg da sedia nipis la,,
kang aku cukur kang, jd kongkang plak..tau dak kongkang 2 ape???haha..

kening pon nak jadi ISU ke?????



haha..gedik la plak nak tepek gambo sendri..lame da rase x tepek gambo sendri, asyik gambo nayli je..pss..nak bgtau..kulit wajah aku da semakin berseri n beransur pulih dr masalah jerawat sejak mkn VCO & Collagen Catalyst..;) 2 yg gedik nk tepek gambo 2..huhu..eh?? sempat plak promote..=p

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)