Saturday, August 9, 2014

Gaya raya ke-12

Assalamualaikum..hari ni baru dpt g braye..kne tunggu weekend la baru dpt g jalan2..rini g braye uma makteh aku kat kajang,then g bandar tun razak plak g uma abg ipar..

Dlm kete mcm bese,kne selfie dulu..huhuhu..well...u know me..:p



Rini baru dpt melaram baju raya..muahaha...lpas raya 1st,aku lngsung xde pakai baju baru..mase kat klantan aku pakai baju2 lame2..x kose aku nk melawa kat sane..baru pakai spec mate hitam da mil aku tanye nape "jangok" sgt..heh..nak aje aku jwb ,so what?klntan is so hot!! Hihi..don wori,mil aku bkn phm pon..haha..

Meh aku blanje gambo aku sendri..hee



Gambo anak gadis aku plak..walaupon sememeh je muke sbb gasak men ngan kucing..



X paham aku nape blh jd obses sgt ngan kucing..haish..smpai mcm ni tau



Anak korang ade mcm nayli nih????haha..aksi 18 sx ni..muahaha..

Pas2 bw lari karipap..bl kne tngkap sengeh2



Last skali baru dpt gmbo bertiga



Ni mase kat bndr tun razak..die dok main ngan anak abg ipar aku..ngk tgn da pgg eskrem..haish..x smpt nk larang! Kat uma abg ipar aku ni,die wat nasi kerabu,kat uma makcik aku plak wat nasi dagang,soto n roti jala..mmg terbaik..full my stomach..hee..raye2 ni mmg gain weight la..tp aku jenis pyh naik berat..so xyh risau..still selim melim..muahaha

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)