Monday, November 14, 2011

7 days 2 go ~our 1st Annivessary!



mcm x caye je..da nak stahun da rupenye kami berkahwin..

mase mcm cepat sgt berlalu..yg paling menyayat hati...ceewah..sedey plak..until now kami x ddk sebumbung..sob..sob..cedey...

aku d jb... husband ku di seremban...

tp insya'allah, lepas kelahiran anak sulung kami,,aku akan ikut suami ku..

lpas ni da xnk dok jauh2..ckp la sthn..mase mengandung kne jage diri sendri..ssh gak mule2..

naseb bek ade mak abah..abah la yg anta aku tiap hr g keje..mlayan kerenah aku tiap hari..

mak la yg jage aku time aku morning sickness..smpai nanges2 aku x tahan..

tp yg peliknye, aku kne morning sickness time laki aku xde je, bile die blk, aku trus x saket..pelik2..

mak aku kate, anak aku nak ngan ayah die..huhu...mcm2 ye baby ni..

skang ni aku ngah pk2, nak wat ape ek tok our anniversary ni??

   CANDLE LIGHT DINNER?


  SURPRISE PARTY??


  PRESENT??

hmm..kalu la aku da ade umah sendri, snang la kalu nak wat pape..

ni dok uma famly, segan la kalu nak wat surprise pape..malu je..

actually anniversary aku 21/11, hari isnin..time 2 mane jumpe..husband aku da blk seremban da..

so we all kne celebrate awal..aku mcm bese la, wat kat tok husband aku..

then aku ade cuci gambo time honeymoon lu...punye la lame kawen, baru nak cuci gambo ke???huhu

asyik tetangguh je..

sminggu lpas anniversary ktrg, my besday pule..huhu..best2..

pas2 tunggu mase tok deliver my 1 st baby je..=)


Misz FyZA~

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)