Friday, November 4, 2011

bosan keje...

lately ni rase bosan sgt nak g keje..

ini bukan pembawakan budak okeh..ni mmg aku sendri yg x suke nak g keje..

rase mcm nak amek cuti bersalin awal je..pas2 2 trus anta resign letter..

rase sbulan 2 lame btol nak tunggu due date..huhu..

lepas besalin, cuti 2 bln then naek keje aku trus nak anta resign letter..


Mau ikut hubby g sremban..YEY..x sabo nak dok skali..dok uma sendri..

punye la da stahun kawen, baru nak dok skali ke?? 2 la naseb aku..cian kn..berjauhan ngan suami tercinta..

time ngandung pon jage diri sendri je..lpas ni ape jd pon wajib ikut suami gak..x thn da dok berjauhan..

sume bende kne wat sendri...

okey, berblk kepade cete aku nak benti, actually aku da bosan gile keje kat company aku skang ni..ngna handle project yg aku menyampah..eee..menyampah btol la ngan project plenitude bengong 2...kalu client kol aku je mesti rase mcm nak mrh je..aish..

lg 1, da ramai da dak opis aku yg nak blah, dpt keje tmpt len..kn aku da kate, ramai yg da bosan da..

bos berkire sgt..xnka byr ot la..die utang byr ot aku hmpr $800 ok..kalu x byr, mmg aku x halalkn la..

wargh..x sbr mau pindah ikut suami ku..wat sementara waktu, x keje pon x pe..janji pindah..

time cuti pantang ti aku kne la cr keje br area seremban..hopefully ade la ye...


Misz FyZA~

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)