Thursday, August 15, 2013

kisah suami belasah isteri

Mlm td aku ngk brite tv 3,ade tunjuk video suami blasah isteri dlm lift..mase 2 aku x fokus pn sbb ngah pakaikn pampers si nayli..tp nmpk la ape laki 2 wat kat bini die..aku tanye laki aku ape cete sbenanye video 2..

Rupenye si laki blasah si isteri sbb die x bg anak2 die braye kat uma madu die..apekah??? Pergh..ko mmg dayus la jantan keparat!boleh plak ko blasah isteri ko dpn anak2..mcm xde rase belas kasihan..walau ape pn kesalahan si isteri,marahla ngan cara beradap..ko da tau perempuan lemah,boleh la ko nk sepak trajang mcm 2 kn??

Paling x pn ingatla pengorbanan si isteri yg mengandungkn n melahirkn 2 org zuriat ko 2..masyaallah..aku xtau nk ckp mcm mane..tp pade aku laki 2 mmg dayus gile..mmg perbuatan die x blh dimaafkn..

Aku borak2 ngan laki aku pasal isu ni..aku ckp la nape pompuan 2 x mlawan ye..hmm.."kalu abg wat syg mcm 2,mmg kompem syg akan balas!"..laki aku sengeh je dgr..kalu skang laki aku mrh skit pn mmh aku da mlawan..hee..aku ngaku la,aku bkn la isteri solehah sgt pn..eh mmg x kot..kn abg kn??haha

Buat suami di luar sane,tolongla harhai isteri korang..ingat sgale pengorbanan yg dorang da lakukan..jgn bile habis madu,sepah dibuang..cari perempuan lain..ko ingat perempuan ni pakai buang ke????grrr..



Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)