Thursday, August 15, 2013

nasi air




Im craving nasi air memalam bute ni..kalu dpt mkn mmg marveles la..hee

Korang tau x nasi air??b4 ni aku salu dgr..membe2 yg asal klate dok cete..tp time 2 x heran pn..dulu i don like mknn klate..laksam?nasi krabu?nasi dagang?akok? Budu??aish..mmg x minat la..

Tp sejak da kawen ngan org klate ni..da blaja mkn da mknn dorang..tp budu harem la tekak ni nk trime..huhu

Ok..berblk pd nasi air..ni kali ke 2 aku mkn..1st time mase bln 2 lu..aku mkn kat pasar siti khadijah..saje nk mrase..pas2 trus jatuh hati..blk sremban mane nk cr nasi air 2??

Ni blk raye aku xlpas kn peluang..ajak lg laki aku mkn..sampai 2x tambah..haha..buruk laku..ala..bkn kenyang pn..sbb nasi skit..kuah air die yg byk..

DAPNYE!!!bak kate nayli..hihi..lpas ni nk try buat la..payah gak bl tringin xkn nk blk klntn plak kn..xlarat weh..jauh..crammed kaki dok dlm kete..apsal la blh dpt jodoh org sane...=_=..redha..:p

Eh td aku ckp nak try buat kn??entah bl la jd kenyataan 2 kn..rajin beno la nk ddk dapurkn?? Yg conquer dapur 2 mak aku n laki aku je..aku cume conquer mknn yg da siap masak je..hee..*bl la nk ubah prangai buruk nih* syoh syoh!!!

K la..nak mimpi mkn nasi air dlm mimpi..=*=..daaa~
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)