Tuesday, August 6, 2013

raya kat mane thn ni???

Aish..org lain da lame da up cete nk braye kat mane ..aku br terhegeh2 nak update..rase mase sgt cpt berlalu..kalu boleh rase nk extend je raya jd hr khamis..blh ke???

Ni aku br je nk blk kje..ngah tunggu si suami amek..hr ni hr last keje..byk gle keje kne settle..sbb aku cuti straigh smpai 19/8..kalu x settle,kompem xleh bercuti ngan aman damainye..

Panjang plak intro..k la..tahun ni aku ngan banggenye bgtau aku xyah kne jammed nk blk braye..mlm raye aku bkn kat johor or klantan..huhu..sbb thn ni,aku braye kat sremban..kat uma sewe aku ni je ha..ape klas kn..keke..

Awat aku xblk kampung??? Skali skale braye diperantaun ape slhnye kn???perantauan la sgt kn...

Ekceli..sume famly aku braye kat sremban..adik bradik aku berkumpul kat uma aku ni je..bkn famly aku je..semua adik bradik mak n kazen2 aku belah mak pon berkumpul kat sremban..termasuk la nenek aku..sadis je die kne braye uma anak2..huhu..

Pg raye ti ktrg berkumpul kat uma maklong aku..dekat je ngan uma aku ni ha..memandangkn adik2 bradik mak aku sume dkt2 cni je..sremban,kajang,hulu langat n puncak alam..saje dorang decide raya kat cni lu..mls nk hadap jammed la 2..

Ptg raya br dorang blk uma nenek aku kat johor..aku plak ??raye ke 2 vroom ke klantan..hopefully udah tidak jammed la kn..

Xsabar nk tunggu raya..sbb kali ni suasana braya lain skit..walau pn aku rase sgt klam kabut,sume persediaan last minit..wat kuih pon x siap lg tau..baju raye pn baru basuh mlm td...grrrr..contact lens raye pn xbeli lg..kete pn xservis lg nak jln jauh ni..sume nk wat esok..haish..sompat ke idok ni..fuuhhh..peluh ketiak..

K la kawan2..slamat hari raye in advance diucapkn..kalu ade penulisan aku yg menyebabkn org rase meluat,harap dimaafkn..(,")

~daaa

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)