Sunday, August 11, 2013

Selamat Hari Raya




Nayli mengucapkn selamat hari raya,maaf zahir batin kpd sesiape yg mengenali dirinye...kekeke..

Hari ni, day 4 raya..aku brade di umah MIL kat klantan..raye ke 2 aku gerak ke cni..

Raya 1st aku braye ngan famly mak aku kat sremban..xde g mane pon..1 hr dok kat uma maklong aku je beramai2..wat aktiviti kluarge..kol 10 mlm baru bersurai..huh..melengas kot dok dlm uma je..tp aku kol 4 da blk uma sendri da,g qadak tido,lpas magrib br aku g smule..

Sempt tepek gambo ngan nayli je..sbb gambo2 lain dlm dslr laki aku..time2 raye ni xrajen la aku nk transfer gambo bagai..naik keje ti br la blh nk tepek2 gambo..

Hari ni nk braye kemane plak ek???smlm raye ke 3 seharian braye..ngan panas..basah kuyup nayli..ngan xtido 1 hr..ngan x diam lg kat uma org..aish..sgt mncabar beraya ngam bdk kecik..awat la nayli ni lngsung xde prasaan takut ngan org!!!grrr..ikut sape la ni...huhu
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)