Wednesday, February 5, 2014

Annual Dinner 2014

hye..akhirnye berjaya merajin kn diri utk update crite basi ..hee..aku nak cete pasal annual dinner company aku bln lpas,,huh..da sbulan baru nak cete kn..entry kali ni entry gambo aje ye..saje nk abadikn muke sendrik dlm ni..haha..

Annual Dinner ni wat kat Sama-Sama Hotel, KLIA..ataupon name lame die Pan Pacific..pelik kn , apehal la name old skool sgt..huhu..padahal hotel 5 star kot..dgr name infat 2 star jek..hihi..aku g sane mnumpang office mate ajek...

Sape nmpk lg mude dlm gambo??? aku yg paling tue weh!!dak 3 org 2 kawen pon blom lagik.. mnumpang bdk2 ni pegi..mls nak drive kete..


Tema Masquerade Nite...so haruslah bertopeng kn...

Comey x kak ton???

Menggalak ko posing ngan topeng!!! kelass gituh...

ni menu yg dihidangkn..xbrape best pd tekak aku la..balik uma kebulur blk..xslere nk mkn ngan bunyik bising org wat performance lagik..


My officemate..okeh, yg ni sume da kawen ok..

still bergambo ngan anak2 dara..hihi..akak paling tue..tp i klihatan mude kn???haha..prasaan ..




okeh, yg lain sume gambo selfie aje..

balik uma muke frust..sbb??? xdpt hadiah cabutan bertuah yg diidamkn..hee..byk gilo hadiah menarik..1st prize dpt cash RM 5000..aku hanye bawa blk beg travelling yg luggage 2..tp kire ok la kn..bawa blk gak hadiah,,harge 3 ratus lbh gak 2..kalu nk beli sendrik, mmg x la kn...i like bende2 free ni..hihi

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)