Wednesday, February 19, 2014

En3 saje nak tepek gambo bebanyak..:p

heh, xde idea nak cete ape...belek2 hp jumpe plak gambo mase blk jb bln 1 ritu..tepek la wat penuh kat blog ni..hihi

Bln 1 ri2 kn aku ade blk johor sminggu..da 7 bln ko aku xblk sane..lupe tanah kelahiran..hihi..tiap kali blk sudah pasti pegi jb mlawat uma makcik aku..sambil2 2 g la pusing2 kat area pantai lido..da byk brubah da..pantai pon da maken byk yg kne tambak..nak wat wilayah iskandar la katakn..hmmm...pas2 saje singgah kat danga bay..rase mcm da xde pape sgt da kat c2..ke sbb aku pegi siang, bese mlm mcm meriah skit..dulu aku salu g danga bay sbb turun site..opis lame aku kn consultant QS utk project IRDA ..so, aku kne la mengukur jalan kat c2 dulu..huhu..kisah lame..

g danga bay, saje mrase suasana laut..ngk2 kapal layar yg park kat c2..

Ni mak,abah,nayli n adik aku no 2

gambo sendri adalah harus..huhu

Da knape nayli nak pose mcm 2????huhu

my small family

payah wey nak amek gambo bdk kecik ni..lari sane,lari sini..nak soh org kejar je..time ni laki aku ngah rakam video gune ipad..


ni pic nayli ngah selfie!!!!!
 bajek comey la 2..huhu




last skali pi pekena tauhu bakar kat food court yg dekat ngan dataran bandaraya..x hengat la ape name die..slame dok johor, aku xpenah pn g c2..sengalkn aku?? 4 thn aku keje kat jb, tp byk je tmpt aku x tau..huhu..2 aku x kire dr aku lahir ..berpuluh tahun beb..pon ade je tmpt x familiar..hihi


yummy!!!

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)