Friday, February 14, 2014

Berjaya x aku weaning off nayli????

Nak cete pasal weaning off plak..korang rase berjaye x aku wean off nayli????Hari 2 kn aku ade heboh nak weaning off sbb nayli da 2 thn..ni da masuk 2thn 2bln..berjaye keeeeee????

Nay!!!! X berjaya!!!! Kah kah..nayli still lg mengempeng spt baby..hihi

Memule ritu mcm da nk berjaya..sbb aku ltk asam jawa kat breast..nayli nyusu then bl dia rase pelik..trus die lpaskn..pas2 nangis sambil cakap ada darah..kah kah..2,3x mcm 2..pas2 lame2 die pn x heran..bl aku ltk asam jawa..die minum cepat2,ttp mate,da settle die ckp ade drh..haha..sabo je la. minum cpt2,da kenyang br ckp ada darah..bijak2..minum je la nayli..ade rezeki lg..

Terpakse la tunggu die benti sendri..terpakse ke???haha..xde maknenye terpakse..sbb??aku pn mls nak pk pasal susu die..kalu die da weaning off,mlm2 mesti aku kne berjaga nak warmkn susu die..hee..mls deh..waktu aku keje nayli minum susu kambing segar..mlm je die ngempeng..jgn x tau..bende pertama yg die buat bl aku blk keje adalah tarik tgn aku,nak minum susu..haha

Tp kalu ade adik baby dlm perot ti br aku pk cara utk weaning off btol2..sbenanye aku rase x ssh,cume aku ni pmalas nk bgn mlm warm kn susu n kekadang aku kesian bl die da ngamuk2 nak susu..;p'
2 yg hati jd rapuh..


Ni saje nak kongsi artikel yg aku dpt..

"SUSU IBU JADIKAN ANAK LEBIH BIJAK"



mudah2an nayli jd anak yg bijak juge..aminn...





Budak notti yg bijak..(,")

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)