Friday, April 27, 2012

HARI TERAKHIR...

Hari ni hari terakhir aku di JBB..lpas ni aku akan berhijrah ke seremban tanpa pekerjaan..
Lpas ni aku akan pindah ikut suami aku..sbulan aku nak rehat tanpa kerja..letih la kerja..aku nak dok jage nayli kejap..

Tp dlm mase yg same aku ngah mencari juge keje, ye la, aku cume nk cuti sbulan je tau..

hari ni aku rase happy sbb da nak benti, tp dlm mase yg same ade gak rase sayu di hati nak tinggalkn opis ni..
ye la, da 4 thn aku menabur bakti kat JBB ni..ni la opis pertama yg aku keje lpas abes blaja dulu..banyak yg aku blaja kat cni, drp xtau ape2 smpi la aku berisi..hmm..thank to all staff JBB  yg byk mengajar aku..aku sgt terhutang budi espeacially kat my bos..Pn Hjh Fathilah..


No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)