Wednesday, April 4, 2012

ragam nayli 1st time travel..

sabtu lpas aku ajak famly aku g sremban..memandangkn isnin 2 aku ade meeting kat KDN, Putrajaya..
so aku angkut la 1 famly pegi..bkn ape, kn blh claim milleage..kui..kui..bijak x?? sambil mlawat ayah nayli kat sane..

ni la 1st time aku bw nayli jln jauh..memule berdebar gak, sbb tau la bdk kecik..mcm2 ragam..

b4 pegi aku da pakai kn baju comel2, siap pakai legginf polka dot lg..xsmpt nek kete, legging 2 da kne yak2 nayli..aish..tensen aku..xbley bg mlaram btol anak dara aku nih!!

aku punye la smangat nak soh die ddk dlm carseat..yela, mane larat kot tgn nak pgg spanjang jln kn..


ngk gambo ni aku nak ckp, bgsnye anak aku, dok dlm carseat , bg ibu relax2 kn..
haa..xde maknenye!!xsmpi 10minit, die da menjerit nak soh angkat..

lenguh ok tgn aku pgg die smpai sremban..nayli saje je buli ibu eh..

dlm perjlnn aku asyek ckp kt nak g jumpe ayah...tersengih2 nayli..rindu btol die kat ayah..2 minggu x jumpe..

bile da smpai sremban, aku ckp la, nayli, kt da sampai..ngk reaksi muke die ...


huhu..aku x tipu..mmg die tersengih2..gembire btol hati die..
bl dpt jumpe ayah die lg la die suke..=)


ni gambo keesokan harinye b4 ktrg g ikea..ade rupe ayah x nayli? huhu

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)