Friday, April 13, 2012

i'm Proud To Be A mOm~

Pejam celik, da masuk 4 bulan aku menjadi seorang ibu..perasaan aku sangat bahagia...balik keje si kecik da menunggu aku dengan senyumannye yg manja membuatkan hati aku rase tersentuh..Ini membuatkan aku seperti xmahu pergi kerja..ditambah lagi aku masih menyusukan nayli scare ekslusif..insyaalah sehingga nayli berumur 6 bln dan akan diteruskan sehingga nayli berumur 2 tahun..mudah2an aku berjaya..amin..

Bile aku imbas kembali sewaktu mule2 aku pregnant, aku x mengalami alahan yg teruk..cume awal aku slalu pening kpale..tp 2 mmg simptom biase bg ibu pregnant..aku ade juge muntah2..tp x berpanjangan..aku still boley drive sendri pergi kerja..waktu 2 aku terpakse jage diri n baby dlm perut sendri, sbb husband aku waktu 2 ddk di shah alam..

Alhamdulillah, aku berjaye mengharungi waktu2 pregnant dgn tabah walaupn kadang2 trase pressure..tp demi anak, aku tabahkan hati..kerana Allah akan memberi ganjaran kepada hambaNya yang tabah..

Aku bersyukur krn suamiku berada disisi sewaktu tempoh bersalin...5jam aku menahan sakit, tepat jam 4.58 pm, lahirlah permata hati kami yg kami namakan Nur Nayli Liyana Bt Muhammad Khairul Ikhwan.
Moga anak ibu menjadi anak yg solehah...Amin..







No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)