Sunday, June 17, 2012

Berat slps 6bln bersalin..

aip!!cer ngk gambo aku 2..cengkung kn muke..;(..muke nayli plak memboolat smacam..itu tandanya nayli mendpt zat yg secukupnye dari susu ibunye..:)

manakala ibunye mengalami kekurangan zat n kekurangan berat dlm erti kata lain 'underweight'..sume suda di berikn kpd si anak..


sgt sedih apabila menimbang berat badan..kalu angka pemberat tu x 48kg,49kg ..itu je la..


padahal b4 pregnant berat aku 54kg..n masa mude remaja lu berat aku 53kg..berat 48&49kg tu mase aku skolah kot!!!wargh..sgt sedey ok..


aku xsuke jd kurus..sgt benci melihat muke sendri di cermin..amat cengkung..dulu peha n bumper menjadi kebanggaan..haha..dkang sudah tiada lg..dulu sebok nak pakai premium beautiful bagai sbb takut peha n bumper mengembang..tup2 lpas bersalin jd leper trus..smpi laki aku pn tego..bkn die je tego..sume org yg kenal aku pn tego punye la..


mcm mane nk nekkn berat bdn ni..aku da mkn byk..tp mkn byk,berak pon byk gak..LOL


skang ni aku mkn meal shakes shaklee tok seimbangkn pemakann aku..sbb pemknn xseimbang,bby mau nyusu lg..selera mkn pn da bertmbh,tp bl tmbg 2 juge la beratnye!!!


HELP ME!!!!


aku xnk ti org kate aku mcm zombi..cedey..;(


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)