Saturday, June 2, 2012

weekend kembali..=)

okeh, hari ni da hari sabtu..da sminggu aku rase x sihat, bile x sehat, husband pn bzy kne siapkn keje die, mule la rase hangen 1 bdn je kn...rase nk marah, bile husband kol pn rase mls nak ckp..hee..actually aku hangen sendri je..cian husband aku xtau pape..tp aku tau die paham prangai wife die yg berangin smacam ni..=p

smlm aku kne food poisoning..aduh, memulas perut, tp nk kejut si suami xsmpi hati plak, sbb ngk die tido dlm kepenatan..xpela, berehat la..da sminggu die stress keje mlayan pengarah gile die 2..
hmm, ssh gak kn kalu pengarah ni pompuan, cerewet lain mcm...

pg ni bgn aku rase bdn ok skit..umah pon meriah ade famly aku, ptg ni mau ajak en.husband dating la ngk wyg, lame sgt da xngk wayang, last aku ngk cete ombak rindu, sminggu b4 aku bersalin..pas2 smpi skang da xde kesemptn..

memandangkn mak abah ade kat cni, minta tolong diorng jage nayli jap la..sesekali ibu n ayah nayli nak rest..hee..nak bw nayli, tp mak x bg bw bby msk wyg..ade yg die menjerit kang, xke haru..

bye2 nayli, ibu n ayah nk jln..awk kne tinggal..heeee..


No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)