Saturday, June 30, 2012

nayli maken kurang menyusu

tetibe rase risau plak..aku ngk nayli da maken kurang menyusu 2-3 hari ni..nape yek..

b4 ni mlm paling kurang pn 2x die akan nyusu..maksud mlm pd aku kol 12tgh mlm smpi kol 6pg..bese die akan minum kol 1.30 am,3.30am & 6.00am..

tp mcm hr ni, nayli last menyusu kol 10mlm td,kol 1.30am die bgn mnangis,aku bg susu die xnk..mlalak bagai nak rak,tukar pampers then terpakse mskkn dlm buai n buka ayat juz amma..baru die tido..

da nyenyak aku angkat tido skali ngan aku..kol 6am die bgn lh..tp kali ni die xnangis..men sorang2 then dgr die yak2..aku tkr pampers then ajak mnyusu..she refuse again!!!
haish..xpenah mcm ni tau..

mungkin pd org lain bby x mnyusu dr kol 12am-6am is normal..lg2 bl bby smaken beso..tp sbb b4 ni nayli x mcm ni..aku jd risau..

aku bgtau mak..mak kate normal la..lgpn nayli kn da mkn..thats y die kurang susu skit..

ye ke..haritu die da mkn gak..tp still nyusu kuat..

aku mcm de detect sumthing la..

aku rase nayli kurang minum susu n asyik bejage mlm nangis sbb RINDU AYAH die la...

now aku n nayli kat johor..da sminggu..mayb nayli rindu kot..;(
next week br la ayah nayli blh dtg amek..minggu ni ade sukan jabatan kat inspen bangi..

ni aku ngah tidokn nayli..hope bgn karang die nk menyusu mcm bese..risau da ni..huhu..




tepek gambo nayli yg kusyuk ngk tv..;)..ngan bunge sekuntum atas kpale..:p

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)