Tuesday, June 12, 2012

buai..

hmm..bile cete pasal buai,mase pregnant mesti rase xnk gune tok baby kt kn??


tp..bile bby da kuar..aku terpakse gak gunekn buai..;(


kalu boley di ulang mase,aku akan kembali pd mase lpas then aku xkn gune buai tok nayli..


aku start gune buai time nayli 2bln,aku bkn saje2 nk gune,tp aku terpakse..!!!


mmg dlm pantang anak aku asyik nk mengemping je..xleh wat keje lngsng..nak di jadikn cete,bl da nak msk keje blk,mak aku pakse beli gak buai,sbb mak aku yg jage nayli..


bl aku pk2 blk n discuss ngan husband,he said nk wat xcanekn..we hav 2 use buai gak..if not ti mak xleh wat keje. nayli akan tido kjap2 je..


kesimpulan yg aku nk bgtau,payah bile bdk da mule gunw buai. aish..aku nk g jln pn pyh..bk time tido die ngamuk2..kalu tepok2 soh tido pn xjln tau!!!


now,nayli da nk msk 6 bln..still tido buai ..tp bl bw jln,die da blh tido dlm kete. ;)

b4 ni jgn harap la..kalu nek kete dr jb-n9..mencanang je matanye..aku yg penat kne pgg..


lpas ni kne ajar gak tido without buai..xkn aku nk angkut je buai g memane kn..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)