Monday, July 15, 2013

Video nayli Dancing Yo!!



Ni aku nak share kat korang video anak dara kecik aku ni menari..haish...geleng kpale aku menengoknye..

Video 1st ni adik aku yg rakam, die ddk berdua ngan pak busu die dlm bilik, adik aku plak paham je la, kalu buka music ntah ape2 music aku dengor..mase 2 aku soh die nengokkan nayli kjap sbb aku nak solat..lpas da sudah, aku g bilik die, die kate :"kak, td mamad buka webcam saje2, nak rakam muke nayli, alih2 nayli menari kak"

adoi..terkejut berok aku ngk cara die menari, haish, xtau dr mane die ngk..kompius btol aku..xkan dlm babytv ade menari g2??? laki aku ngk video ni pon die geleng kpale..ape lagi mak n abah aku...




Video 2nd ni plak aku yg rakam..ni saje nak test die, mmg die mnrai juge bile dgr music..siap pandai ikut rentak..kamu ikut sape ni nayli???ibu ngan ayah xpandai pon sume ni..huhu



nanti aku sharekan video nayli solat n blaja plak ye..sebagai kenang2an..(",)

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)