Friday, October 11, 2013

Baby Khalifah Series

ehem...xbanyak keje kat opis..da bosan..smentara tunggu nk blk ni,dok korek2 hp..hee..jumpe gambo2 ni..dpt idea nk tulis kat blog..




penah jumpe Baby Khalifah Series ni??or korang mmg da gune? aku beli since nayli umur 1 year..sbb nmpk kazen beli utk anak die..dlm ni ade 6 buku n cd & flash card..

quit interesting untuk kanak2..kandungan series ni merangkumi

1) My First Kalimah
2) My First Adab
3) My First Arabic
4) My First Solat
5) My First Family
6) My First Iqra

Languange in english..tp cd ni xblh buka kat vcd player..cume blh gune laptop or comptr je..2 je la yg xbest nye..kalu bdk yg xgeti diam,abes la jahanam laptop korang..heee..nayli kalu time aku buka cd,so far ok la..xde la wat prangai,kne perati..kalu vcd 2 da abes,aku plak x prasan,tibe2 die da diri atas laptop..=_=


pada aku, Baby Khalifah Series ni menarik..nayli siap ikut kalu bdk dlm vcd 2 sebut bismillah, alkhamdulillah, Allahuakbar, Subhanallah...

Aku recommend la korang beli utk anak2 korang..harge??adoi, aku lupe..RM 90++ kalu x silap la..hee..

aku buka bila ade mase lenggang ..dari nayli xde wat ape,dok ngacau aku je kn, bek tambah ilmu pengetahuan die..haha..ilmu pengetahuan ? mcm org besar plak..hihi








Khusyuk x anak dara sorang ni???

Tapi......


bile tayangan da abes, die da mule bosan...ni plak yg die wat!!!!

Pengemas Tegar!!!!



No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)