Tuesday, October 22, 2013

Sukenye bau perfume...

Salam Selasa ..

Saje nak cete yg aku da grab new perfume..ahaks! itu pon nak hebohkn..suke la, blog aku, bkn blog mengkeme..hee..ti korang muntah plak asyik cete pasal nayli, "mcm die sorang je ade anak kn?" ade aku kesah..;p..hak memasing la nak cete ape kat blog sendri kn..

last week aku g parkson..konon2 saje nak survey bau perfume ape yg best..sbb perfume Tommy Dreaming aku da dihujung nyawa nak abesnye..walaupn miniature nye pon x gune lg! I sudah bosan uuols ngan baunye..lagi2 la bln lpas laki aku dpt perfume baru..aku la yg beli pon,212 Men for his birthday..jeles pg2 bau perfume baru laki aku tuh..haha..boleh eh mcm 2?? apepn boley...

Time survey 2 aku ade bekenan kat 1 bau tuh..abes sume perfume kat parkson 2 aku try..naik pening kpale bau mcm2..haha..sanggup kn..lpas 2 aku x trus beli..berkire2 lg, sbb 2 ratus kot..perfume oi mmg la kn..kononnye aku g survey sbb nak beli yg tipu or reject sbb ade kawan aku jual..lpas da kompem bau yg aku minat tuh, trus msg member aku tanye price,50 ml pon da sratus lebey?? Grade A katenye...bgtau laki aku, die kate baik beli ori je trus, lebih kurang je harge..ok la, blk pk2 lu...

slang 2 hari 2, aku da mcm org mabuk, asyik terbau perfume yg aku minat tuh..haha..sengal kn?? aku kalu nak sesuatu, mmg smpai terbyg2 slagi x beli..da x blh tahan, time raya haji tu, mlm aku ajak laki aku g parkson jap..tanpe pikir panjang, trus je grab perfume yg aku suke tuh..hee

 
yey!!puas hati..walaupon bratus duit mlayang..dulik ape..bln ni xtau nape, otak asyik pk nak perabih duit je..baru la adil, new for laki aku, new for me juge..hee..walaupon,,duit aku yg mlayang..

aku x dela jenis beria kalu pakai perfume, xtau la org keliling bau x, sbb aku pakai x banyak, kalau blh just nak aku sendri yg bau..kalu org len bau, da jd dosa kn??? tp org kliling bau x ek???xkn aku nak tanye..huh..perfume ni ntah bape lame thn..perfume tommy dreaming 2 , 3 thn baru habes ko tau..sbb 2 aku meroyan nak beli perfume baru..pelik btol, aku pakai x habes2..so lpas ni aku x nak beli perfume yg beso2, beli 50ml cukup, cpat skit abes, blh beri yg baru..kalu x bosan smapi 3 thn aku hadap bau yg same..aku lak jenis x suke kumpul perfume byk2, bg perabis dulu baru beli yg baru..mahal weh..cari hobby lain la dr mengumpul perfume..

Perfume Anna Sui-Secret Wish ni pd aku sgt wangi n fresh..xtau la...mmg jatuh cinta trus lpas bau...haha..b4 ni aku da pernah pakai Ralp Lauren, Elizabeth Arden, Anna Sui-Flight Fancy, Tommy Dreaming, Tp yg ni paling best!! haha..kemaruk...time tido pon rase nak pakai..eh, x boleh! nanti laki nak mlekat je..hahaahha..daaa~



 

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)