Wednesday, November 6, 2013

hobi baru nayli

Xtau nape anak pompuan aku 2 blh minat kereta...dr kecik pantang nmpk car..sabtu lpas bw g jusco,nak belikn baju n kasut baru..menjerit jerit ckp xnak!nak car!..adoi la..dlm jusco 2,tmpt jual brg2 bdk sbelah tmpt hiburan keluarge..benci btol ade tmpt mcm 2,nk shoppng pn payah,sbb nayli nk minta lpas nk ke situ..grr..gambar mmg xdevt..sbb da klam kabut mane nk beli brg,mane nk kejar nayli lg..fuh...

Main kat uma je nayli..kat uma pon ade car juge..siap ade trek lg..ngan byk animals...lg best..








Mainan 2 adik aku yg bongsu yg belikan..sbb nayli la excited bebenor ngan car..memuler adik aku bw blk kete kecik ala2 kete tamiya yg ltk bateri..punye la excited nayli..nayli da prasan mcm adik aku belikan utk die plak..pas2 keesokkan harinye adik aku beli plak control car yg besar..ui lg suke bdk kecik 2..siap mase bl die nmpak adik aku bw blk control car 2,die kejut atok die yg ngah tido..nak tunjuk car baru..padahal bkn die punye pong..heboh..huhu..

tup2...hari 2 adik aku belikn nayli mainan car ngan trek skali ..sian kat anak buah suke main kete agaknye..elok je trek kete ni ..da sminggu nayli xde kacau pon..bile bosan je die g kat wilayah die ni, die dok main car n animals die..nak wat camne, nayli lg suke car drp teddy bear..bear die byk2 pon die xde wat main..ibu je yg beria beli..anak x heran pong..huhu..jgn lpas ni nayli minta ibu beli lorry sudah ler...grrrr...

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

  1. hafidh ada dlu. pastu kan.. track tu patah. pengsan mak dia.. T__T

    ReplyDelete

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)