Wednesday, November 20, 2013

mood celaru

Assalamualaikum..

Sbenanye aku xde mood nak menulis..tp asyik bermonolog dlm hati je..kang x pasal2 jd x btol plak kn..hee

Otak aku bercelaru..rase bengang,sedih..aish..mcm2 rase la..da hujung thn ni mcm2 plak aku rase..

Aku tetibe rase nk benti keje..nak ddk uma jage anak..kalau la byk duit kn..hari ni gak aku anta resign letter..ngeh2..

Skang aku dpt task baru..hmm..insan pilihan btol..mencik!!buat bende yg aku x suke..same mcm keje tanpa perasaan..kalu ikutkn keje yg aku wat mmg aku x brape like..tp sbb utama kononnye keje aku x bzy sgt mcm kerja b4 ni..Tetibe rase mcm nak apply jd QS blk..tp..nanti bzy mcm dulu..nanti lg xde mase ngan anak..

Weekend ni pttnye blk klantan..tp aku n nayli x jd blk..laki aku je..sbb nayli baru baik sakit..xnk bw jln jauh..kesian kat die nanti..ni pn die mcm ade skit2 batuk..aku pon x sempat nak cete yg nayli kne viral croup..nanti la kalu mood update blog dtg ..baru aku cete..daa~
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)