Thursday, November 28, 2013

tau x berdosa mkn mknn org tanpe kebenaran???

Aish..pg2 masuk opis aku da sentap..xtau la ape prangai manusia kat opis aku ni..ai..ckp sengal kang marah..

Aku dpt detect ade manusia yg suke perabehkn mknn org..beli xnk.mkn yak org suke..tp kalu nak mkn,pas2 minta kebenaran.aku x mrh..malah aku bg je ko mkn smpai abes..ni x...aku letak ape2 mknn atas meje..dlm erti kata lain aku lupe simpan dlm laci,dtg opis pg2..da tgl sparuh balang da..



Popia cheese ni bdkn opis aku gak yg jual,majoriti officemate aku sume beli gak..jd sape yg mkn ni???

Korang jgn ckp aku kedek sgt.pasal mknn pn nk berkire..yg ni kire ok tau..die tglkn sparuh..walhal smlm aku tglkn penuh botol..hari 2 lg aku berhangin..b4 lunch aku refill krepek ubi pedas letak dlm botol yg agak besar..blk dr lunch,botol krepek aku kosong!!!!!kosong wei!!!hantu mane yg mkn????mcm x agak2 kn prangai!!! 2 ok lg..ade 1 hari 2,aku lunck KFC..so x abes lg sketul,aku ltk la kat pantry lu,dlm kol 4 ptg bese aku lapo smule..bl time aku da lapo ,aku g pantry,kfc aku da hilang..wuu..da la lapor..mcm nk mkn org je rase..

Bkn aku sorang je kne,ade gak officemate aku yg len,ltk buah n air vitagen dlm freezer,ngk2 hilang gak!!!! Ai..mmg dasar ape aku x tau la nk ckp..xde duit ke nak beli mknn?tp aku rase ni bkn sbb xde duit..tp habit..mcm sronok je eh amek mknn org??tau x mkn mknn yg org x halalkn..jd darah daging tau???berdosa tau x..ish..aku rase mcm nk pasang cc tv je nak tau sape yg suke wat keje 2..aptb!!!
Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

  1. eh ad jgk org mcm ni.dh tu xleh detek plak spe bt..gile pnts dia wt keje

    ReplyDelete
  2. ada jugak manusia camni... mmg naik darah aarr....

    ReplyDelete

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)