Saturday, December 21, 2013

kan da melecur kne air panas!

Mlm td..g uma maklong aku..konon2 nk mnolong la tok kenduri cousin aku..tp xde la nolong sgt pon ..juz ikat reben kat bekas telur je..yg len byk borak je ..

Nak mnolong ngan si nayli yg xgeti diam..lotih..aku biarkn je die bebas,mak aku da bising soh jage anak..aish,kalu bby lg snang la jage,ni mane geti diam kn..

Time ktrg ddk kat dapur..nayli plak naek atas krusi mkn..nk minum air..lpas da tuang dlm cwn,die minum then trn..pas2 x lame lpas 2 die naik blk..kbetulan cousin aku br je ltak air panas dlm bekas..n x tutup sbb nk sejukkb..hmmm..tgn nayli mmg xgeti diam kn..mcm mane die leh capai bekas air 2,trus tumpah n siram badan die..

Apalagi? Meraung la..air panas kot..naseb bek pakai sluar pnjg..tp kat jari2 melecur skit la..mnangis2 kate sakit.."ibu..ibu..sakit..panas.."..
Mase kne 2 aku trus peluk die n alirkn air paip kat kaki..nk bg sejuk..aku xtau btol x cara..da mcm2 pndpt org bg mase 2..pas2 aku sapu madu.

Lame gak nayli nangis..mesti sakit..kalu x,xdenye die nk nangis sakan..prasaan aku time 2?? Ntah,aku rase biase je..xde glabah pn..just aku pujuk nayli jgn nangis da la..da kne, nk wat camne kn..mak aku dok bising2,mls nk lyn..bising tp xde action wat pe kn..




Mlm nk tido pn nayli asyik ckp sakit..air tau rase skt camne,sbb aku pnah kne..hmm..bertabah la nayli..lpas ni main lg...haha..

Td g uma mklong aku time kenduri,nayli da x brani nk pnjat krusi..bagus!!kt ngk smpai bl die takut..huhu..ntah2 esok luse lupe dah,trus manjat lg..huhu..
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)